AR | EN

02171178

پروژه ها / شناسه خبر: 80876
|

تعیین قیمت بلوک سیمانی | قیمت روز بلوک سیمانی

تعیین قیمت بلوک سیمانی | قیمت روز بلوک سیمانی

تعیین قیمت بلوک سیمانی و قیمت روز بلوک سیمانی | ارسال به شمال و کل کشور از جمله: تهران، کرج، چالوس، نوشهر، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز...

 

یکی از عواملی که بر روی قیمت بلوک سیمانی تاثیر گذاشته است این است که سازمان نظام مهندسی از شهریور ۹۹ تمامی ساختمان ساز ها را به صورت اجباری ملزم به خرید مصالح ساختمانی استاندارد نموده است. جنبه های خوب این قضیه سبب شد بلوک های سیمانی استاندارد و عایق تولید شوند.

اکثر بلوک سیمانی های دارای گواهینامه فنی و استاندارد ملی در یک رنج قیمتی هستند. در انواع بلوک سیمانی سبک لیپر، از مواد اولیه گران و مرغوب شامل پوکه صنعتی پرلیت (هشتمین ماده عایق دنیا) ، الیاف پلی پروپیلن دو نوع از با کیفیت ترین پوکه های معدنی (پوکه پومیس و اسکوریا) استفاده میشود، همچنین تولید بلوک سیمانی شبا دستگاه تمام اتوماتیک و پرس چند ده تنی باعث افزایش تراکم و درنتیجه افزایش مصرف مواد اولیه در هر بلوک سیمانی می شود، علاوه بر مواد اولیه با کیفیت که بر قیمت بلوک سیمانی تاثیر می گذارد، استفاده از کوره های بخار (کیورینگ) برای عمل آوری بلوکهای سیمانی سبک که باعث افزایش کیفیت و بهبود خواص فیزیکی بلوک سیمانی سبک لیپرمیشود نیز بر قیمت بلوک سیمانی بی تاثیر نیست. همچنین تعمیر و نگهداری سیستم های اتوماتیک و دستگاههای خط تولید به منظور داشتن دقت در تولید محصول باکیفیت، باعث بالارفتن هزینه های تولید و قیمت تمام شده بلوک سیمانی سبک میشود. علاوه بر این موارد هزینه های دیگری جهت نظارت بر محصولات تولیدی به طور مستمر و راه‌اندازی آزمایشگاههای  کنترل کیفیت و تست و کنترل دایمی محصولات خط تولید به منظور تولید محصول استاندارد و با کیفیت مطابق با الزامات گواهینامه فنی مرکز تحقیقات و استاندار ملی ایران انجام می‌گیرد که تمامی این موارد باعث بالا رفتن قیمت تمام شده بلوک سیمانی های با کیفیت می گردد.

 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را بخوانید

 

پرلیت چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

انواع بلوک سیمانی

 

   - بلوک سبک 

   - بلوک نیمه سبک 

   - بلوک سنگین

 

 

بلوک سیمانی سبک ۲۰*۲۰*۴۰ lp20

 

این بلوک سیمانی به بلوک بیست سانتی معروف است که به عرض ۲۰ سانت، ارتفاع ۲۰ سانت و طول ۴۰ سانت تولید می شود. قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ بستگی به نوع سبک و سنگین بودن این بلوک سیمانی پرفروش دارد.

 

 

مواد تشکیل دهنده بلوک سیمانی

 

بلوک سیمانی سبک لیپر ۲۰*۲۰*۴۰ همانطور که در بالا گفته شد، از مواد اولیه با کیفیت، یعنی بهترین ترکیب از پوکه معدنی و پوکه صنعتی با سیمان و آب در دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسی تولید می شود و جهت خشک شدن به کوره بخار منتقل می شود لذا تاثیر این فرایند در تفاوت قیمت بلوک سیمانی طبیعی است. بنابراین برای حفظ ایمنی های ساخت و ساز از بلوک سیمانی سبک و با کیفیتی که به جزئی ترین مراحل ساخت، نظارت و حساسیت دارد استفاده کنید و توجه چندانی به تفاوت قیمت تمام شده بلوک سیمانی نکنید.

اما بلوک سنگین ۲۰*۲۰*۴۰ از ترکیب ماسه شکسته با سیمان و آب و توسط دستگاه دستی تولید می گردد و در فضای باز برای خشک شدن باقی می ماند. تولید بلوک سیمانی بیست سانتی سنگین در مقایسه با تولید بلوک سیمانی سبک بسیار آسان تر و کم هزینه تر است، در نتیجه قیمت بلوک سیمانی سنگین ۲۰*۲۰*۴۰ در کارگاه بلوک زنی ارزانتراز قیمت بلوک سیمانی سبک 20 سانتی است. اما چون این بلوک سنگین است، دستگاه های حمل و نقل، هزینه زیادی بابت رساندن بلوک بر سر پروژه دریافت می کنند. هزینه حمل و نقل بلوک سیمانی سنگین باعث می شود که قیمت تمام شده بلوک سیمانی سنگین وقتی به دست مشتری می رسد بیشتراز قیمت تمام شده بلوک سیمانی سبک شود.

 

قالب مورد استفاده برای بلوک سیمانی 

 

قالب مورد استفاده برای بلوک سیمانی سبک ۲۰*۲۰*۴۰ بصورت ته پر، نر و ماده، شش سوراخ و ۸ سوراخه است اما قالبی که برای تولید بلوک سنگین 20 سانتی استفاده می شود عموما ته باز، دو سوراخه و دو جداره می باشد. لازم به ذکر است وزن بلوک سیمانی سبک 20 سانتی 9 کیلوگرم می باشد و این در حالی است که وزن بلوک سیمانی سنگین استاندارد که از ماسه شکسته تولید می شود در حدود ۳۰ کیلوگرم  است.

فرایند تولید اکثر بلوک سازان بلوک ها سیمانی سنگین با دستگاه های کاملا دستی بوده و از ماسه معمولی استفاده می کنند در نتیجه اغلب وزن بلوک سیمانی سنگین بجای 30 کیلو به ۲۲ کیلوگرم  و ارتفاع آن هم بجای 19 حتی به ۱۶ سانتی متر نیز می رسد، در خرید بلوک سنگین دقت کنید چون شکستگی و پرتی در بلوک سیمانی هایی که با ماسه معمولی تولید شده، بسیار زیاد است. البته قبل از خرید و استعلام قیمت بلوک سیمانی باید بدانید که کدام نوع از بلوک سیمانی سبک یا بلوک سیمانی سنگین نیاز اصلی شماست سپس از تولید کننده بلوک معتبر که قیمت بلوک سیمانی ارائه شده نسبت به کیفیت آن برابری کند خرید خود را انجام دهید.

بلوک سیمانی سبک مناسب برای دیوار های محیطی، دیوار های بین واحد ها هستند، علاوه بر این، در دهنه های دارای بادبند و دیوار نما نیز بلوک سیمانی سبک 20 سانتی استفاده می شود. تخصص بلوک سیمانی لیپر تولید انواع بلوک سبک پوکه ای می باشد، برای خرید بلوک سبک و استعلام قیمت بلوک سیمانی سبک ۲۰*۲۰*۴۰ استاندارد می توانید به برند بلوک سبک لیپر اکتفا کنید و مشخصات فنی بلوک سبک لیپر را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 موارد استفاده از عرض های دیگر بلوک سیمانی سبک در ساختمان:

 

 

قیمت بلوک سیمانی سبک عرض 7 سانتی متر لیپر: مناسب برای تیغه های داخلی و دیوار سرویس بهداشتی

بلوک سیمانی سبک عرض 7 سانتی متر لیپر:

 

مناسب برای تیغه های داخلی و دیوار سرویس بهداشتی.

 

 

 

 

قیمت بلوک سیمانی سبک عرض 10 سانتی متر لیپر: معمولا برای تیغه های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد

بلوک سیمانی سبک عرض 10 سانتی متر لیپر:

 

معمولا برای تیغه های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

 

 

 

قیمت بلوک سیمانی سبک عرض 15 سانتی متر ل​یپر: مناسب برای دیوار های بین واحد ها، دیوار جانبی، دیوار نما، دیوارهای چاله آسانسور و راه پله ها می باشد

بلوک سیمانی سبک عرض 15 سانتی متر لیپر:

 

مناسب برای دیوار های بین واحد ها، دیوار جانبی، دیوار نما، دیوارهای چاله آسانسور و راه پله ها می باشد.

 

 

 

 

 

قیمت بلوک سیمانی سبک عرض 10 سانتی متر سه جداره لیپر: مناسب برای تیغه های داخلی و دیوار های بین واحد های مجزا در هر طبقه و دیوار چاله آسانسور و راه پله های ساختمان

بلوک سیمانی سبک عرض 10 سانتی متر سه جداره لیپر:

 

مناسب برای تیغه های داخلی و دیوار های بین واحد های مجزا در هر طبقه و دیوار چاله آسانسور و راه پله های ساختمان.

 

 

- بلوک سیمانی سبک عرض 14 سانتی متر سه جداره لیپر:

این بلوک سیمانی معمولا برای دیوار های بین واحد ها و دیوار های جانبی و دیوار نما مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

قیمت ارسال بلوک سیمانی سبک به شهرهای مختلف ایران

 

قیمت بلوک سیمانی لیپر، درب کارخانه می باشد و هزینه حمل و تخلیه بلوک سیمانی به شهرهای مختلف ایران به عهده خریدار محترم میباشد. همچنین در صورت درخواست خریدار محترم، بلوک سیمانی سبک لیپر به صورت تسمه کشی شده، شیرینگ و برروی پالت ارسال خواهد شد و هزینه ها به عهده ایشان می باشد.

 

 

قیمت بلوک سیمانی در شمال کشور برای ویلا سازی | قیمت بلوک سیمانی در مازندران

 

فروش بلوک های سیمانی در شهرهای مختلف شمالی کشور، نظیر تنکابن،رشت، چالوس،نور، رویان، بابل، لاهیجان و … به وفور انجام می شود. البته اغلب این بلوک ها از جنس بلوک سیمانی سنگین هستند که استعلام قیمت بلوک سیمانی با توجه به هزینه مصالح و کیفیت کار و شن و ماسه کارگاه های بلوک زنی به صورت روزانه و تماس با تلفن همراه صاحبان بلوک زنی انجام میگیرد.

مازندران از لحاظ آب و هوا مکان مناسبی برای ساخت و ساز و ییلاق و قشلاق کردن است و با توجه به احداث آزادراه تهران شمال، ساخت و ساز در آنجا رونق گرفته است. لذا مشتریان عزیز بومی و غیر بومی برای ساخت و ساز با مصالح با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به کیفیت می توانند با دفتر مرکزی بلوک سیمانی لیپر تماس بگیرند تا در جریان قیمت بلوک سیمانی قرار گرفته و با مشاوره درست، مصالح خود را خریداری کرده و درب پروژه تحویل بگیرند چرا که کارخانه بلوک سیمانی سبک لیپر با ارسال درست و  باصرفه، قیمت بلوک سیمانی در مازنداران را برای مشتری کاهش می دهد.

 

 

captcha