AR | EN

02171178

پروژه ها / شناسه خبر: 60561
|

درباره ما

بلوک سبک لیپر از آغاز تا امروز....

درباره بلوک لیپر

شرکت افق فردای پاسارگاد (سهامی خاص)، به منظور داشتن نقشی در ساختن هرچه بهتر و سریع تر فردای ایران از سال 1386 با برند لیپر آغاز به کار کرد. دفتر مرکزی این شرکت از ابتدای شروع فعالیت تا کنون واقع در تهران، خیابان پاسداران می باشد. همچنین کارخانه این شرکت با وسعتی بالغ بر 2 هکتار در منطقه صنعتی صفا دشت کرج واقع شده که با بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک روز و فناوری نوین تجهیز شده است.

 با توجه به استقبال مشتریان  و برای پاسخگویی بهتر به نیاز استانهای خراسان شمالی و جنوبی و رضوی و زاهدان کارخانه دوم لیپر همانند کارخانه اول با بهترین ماشین آلات روز به نمایندگی شرکت پاسارگاد پیمان پی ساز تجهیز و در سال 1389 در مشهد مقدس به همراه دفتر فروش مستقل  مشهد راه اندازی شد.

شرکت لیپر از سال 1390 همراه با پیمودن مسیر رشد و توسعه به منظور ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود همچنین وجود تقاضا برای بازارهای خارجی و صادرات، اقدام به خرید دستگاههای جدید نمود و پس از نصب و راه اندازی توانست ظرفیت تولید خود را به 1.500.000 ( یک و نیم میلیون) قطعه از انواع بلوک در ماه برساند.

گروه لیپر افتخار آن را دارد که در کنار بیش از 50 نفر از مدیران و پرسنل و کارمندان و کارگران سخت کوش و دلسوز این شرکت که هم اکنون جزئی از خانواده لیپر می باشند، توانسته است همچنان در راه موفقیت و خدمت به هم میهنان عزیز گام بردارد. جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشیم از تمام مشتریان وفادار که در سرتاسر میهن عزیزمان ایران همراه ما بوده اند و همراهی آنان باعث شده تا این شرکت بتواند بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش را در بخش  بزرگی از بازار ساختمان ارائه کند.

از هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما استقبال می کنیم و معتقدیم رشد ما در گروی نفع حداکثری مشتریانمان می باشد.

captcha
نظرات شما | 34 نظر
مهدی جعفریان
1401/12/2 - 13:48
با سلام لطفا کاتالوگ و گواهینامه های فنی رو به ایمیل من ارسال نمایید. با تشکر
rateup 0
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1401/12/3 - 10:15
با سلام و احترام کاتالوگ و لیست قیمت بلوک سبک سیمانی لیپر به ایمیلتان ارسال گردید. با تشکر
rateup 0
 ratedown 0
علیرضا
1401/5/25 - 15:48
با سلام لطفا کاتالوگ بهمراه لیست قیمت و گواهینامه های فنی رو به ایمیل من ارسال نمایید با تشکر مدیر بازرگانی
rateup 0
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1401/7/25 - 09:57
با سلام و احترام کاتالوگ و لیست قیمت بلوک سبک سیمانی لیپر حضور محترمتان ارسال گردید. با تشکر
rateup 0
 ratedown 0